ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ

Ηλεκτρονικό Περιοδικό της Συνέλευσης «Ανοιχτό Κύκλωμα Ηλιούπολης»

Εκλογές τέλος! Με αλγόριθμο θα ορίζονται οι νέοι δήμαρχοι.*

Με μία πρωτότυπη τροπολογία το Υπουργείο Εσωτερικών προσαρμόζει την εκλογή των νέων δημοτικών αρχών στο κλίμα της εποχής. Το σκεπτικό πίσω από αυτή την πιλοτική κίνηση, είναι η προσαρμογή του ορισμού νέων δημάρχων, στην έλλειψη πολιτικών κριτηρίων της κοινωνίας. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε κυβερνητικός εκπρόσωπος: «Οι εκλογές είναι μία παρωχημένη και δαπανηρή διαδικασία. Έτσι κι αλλιώς οι ψηφοφόροι δεν επιλέγουν πλέον με πολιτικά κριτήρια, αλλά με όρους εικόνας, δημοσίων σχέσεων και marketing. Με βάση τα παραπάνω, μπορούμε να αποφύγουμε την ταλαιπωρία των εκλογών, να εκσυγχρονιστούμε και να πορευτούμε με πρόγραμμα στη νέα εποχή».

Η δημιουργία του συγκεκριμένου αλγόριθμου, ανατέθηκε σε μεγάλη εταιρεία η οποία όρισε για την εργασία μία έμπειρη ομάδα προγραμματιστών, επικοινωνιολόγων και marketing managers.

Τα κριτήρια που θα λαμβάνει υπόψη η νέα εφαρμογή ορίζονται από το περιεχόμενο της τροπολογίας. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα αναλύει στοιχεία όπως: ποιότητα και σκηνοθεσία προωθητικών βίντεο στα social media, αναρτήσεις στο tik tok, συμμετρία σχήματος προσώπου του υποψηφίου μετά από «σκανάρισμα» φωτογραφίας, συνθηματολογία της κάθε παράταξης σε σχέση με τη συμβατότητα των τάσεων του διαδικτύου, ύψος badget της προεκλογικής καμπάνιας, υποσχέσεις και «βολέματα» σε παράγοντες της τοπικής κοινωνίας (στοιχεία τα οποία πλέον θα καταχωρούνται αυτόματα σε πλατφόρμα του ΥΠ.ΕΣ.), ενδυματολογία των υποψηφίων ,τυχαίες φωτογραφίες σε ρόλο μαϊντανού με παραγοντίσκους και παραγοντάρες, με συλλόγους, με τοπικές λέσχες, σε πανηγύρια, σε αθλητικές- πολιτιστικές εκδηλώσεις κλπ, αριθμός εγγεγραμμένων συγγενών στο Δήμο, διασυνδέσεις με επιχειρηματικούς, μιντιακούς, εκκλησιαστικούς και πολιτικούς παράγοντες, διακηρύξεις για αλλαγή της πόλης που θα περιλαμβάνουν λέξεις όπως: «Μονακό, ανάπτυξη, τουρισμός, επενδύσεις, Ριβιέρα, κλπ», «δυνατά βιογραφικά» τα οποία θα ήταν αποδεκτά για θέσεις στελεχών σε πολυεθνικές εταιρείες.

Για τους ήδη εκλεγμένους δημάρχους οι οποίοι θήτευσαν στην προηγούμενη τετραετία θα λαμβάνονται θετικά υπόψη κάποια επιπλέον στοιχεία όπως: Έργα βιτρίνας, διοργανώσεις εκδηλώσεων για την προσωπική τους προβολή, χριστουγεννιάτικα λαμπάκια και στολισμοί δρόμων, αριθμός προβολών στα ΜΜΕ, παραχώρηση δημόσιων δομών και γης σε επιχειρηματικούς ομίλους και μετατροπή τους σε φανταχτερά project,απευθείας αναθέσεις έργων σε φίλους και γνωστούς, διασυνδέσεις με τον υπόκοσμο ή ακόμα καλύτερα να είναι ο ίδιος ο δήμαρχος παράγοντας του υπόκοσμου κλπ.

Τι μένει έξω από τον αλγόριθμο;

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Υψηλής Τάσης», από τον αλγόριθμο θα απορρίπτονται πολιτικά κριτήρια και «μπανάλ» θεματολογίες που περιέχουν ζητήματα όπως: κοινωνική πολιτική, αντιπλημμυρικά έργα, προστασία του περιβάλλοντος, πολιτική προστασία, εκπαίδευση, προσβασιμότητα, συγκοινωνιολογικές μελέτες, συμμετοχή πολιτών στις αποφάσεις, κοινωνία πολιτών, δημοκρατία, προτεραιότητα στους πεζούς και άλλα παρόμοια. Άλλωστε, σύμφωνα με δημοσκοπικές έρευνες τα παραπάνω δεν αποτελούσαν κριτήρια του εκλογικού σώματος στις τελευταίες εκλογικές διαδικασίες έτσι κι αλλιώς, εφόσον δεν ήταν άμεσα ορατά από τους πολίτες.

Φαίνεται πως η νέα μέθοδος θα εφαρμοστεί δοκιμαστικά στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές με σκοπό να επεκταθεί και στις βουλευτικές.

*Το κείμενο αποτελεί προϊόν σάτιρας της στήλης «Παρά-ν(e)α»

Διαδώστε: